The Pac-Man Pizza (fast food)

Seems that the best discoveries are made by accident. And so was this: the Pac-Man pizza! It’s ultra-fast, if you have sauerkraut in your fridge. As you can see, the pizza is really a sandwich. Real genuine old-school rye bread, sauerkraut and sliced tomato finalized with a mix of pizza spices. I personally think oregano is a must, but if you have basilicum, black pepper and garlic, they will surely boost the flavor. Here you go:

The Pac-Man pizza

Pac-Man Pizza

Aina sattuu, kun tapahtuu. Tuli nälkä puuroa keitellessä, jä päätin kehitellä jotain suupalaa. Tämmöinen sitten syntyi, ja hyvää on! Aidon ruisleivän päälle hapankaalia eli paikallista sauerkrauttia, Pac-Man-tyyliin slaissattua tomaattia ja vielä pizzamausteet päälle, niin kylä lähtee!

Advertisements

Buckwheat Meal

Buckwheat – looks like shit, smells like shit and tastes like shit – must be very healthy! Here is 200 g of buckwheat and 100 g of pink lentils. Actually, in my country they are called red lentils, even though they should be called orange, because that’s what they look like. I mean, before cooking. So, it’s about a 1000-calory supper. Weighs a tonne… And yes, the greens are artificial.

Bowl of snog

Buckwheat supper

Tattaripuuroo! Ei mitenkään herkullista, joten sen täytyy olla terveellistä. Heitin maun vuoksi sekaan sata grammaa punaisia linssejä, ne on aina hyviä. Tattaria 200 g. Saas nähdä, pystynkö vetämään settiä ykösellä, tai edes kerralla. Tuhannen kaloria tossa on noin suurin piirtein. Kaapista ei löytynyt enää yhtään vihannesta, niin piti ottaa kirjailtu lautanen.

Plant-Strong Update: 10k

This morning I did something that I’d never done in my life: I ran ten kilometers without stopping for a walk even once. 10k – straight up. Okay, so the speed wasn’t much, in fact, it was pretty embarassing. The jog took me an hour. So, I’m glad that it wasn’t a race – I would’ve come up last, probably. Anyways, this was a big day for me, and a great morning workout.

Stats (Sportstracker)

No enpä arvannu, että tähän tavoitteeseen pääsis näin nopeasti. Kohta voi jättää auton kotiin ja juosta töihin. Itse asiassa, jos keli sen sallii, niin aion kokeilla sitä huomenna. Eli mitä tää ny sitten tarkoittaa? No, tänä aamuna meni hyvinnii se 10 km hölkäten. Eikä edes tuntunu kauhean pahalta, mitä nyt polvi oli ekan kilometrin ajan vähän jäykkä, mutta kyllä se siitä virkosi. Ja hyvä, että oli aika tyyntä. Vauhti ei todellakaan hirvittänyt, tunti siihen meni. Ennemmin hävetti… Hyvä, ettei ollu kisa, sitten olis vielä vituttanu.

Reached First Goal!

On this date, twenty pull-ups! And it wasn’t even hard. Well, I cheated a little. I mean, I thought to myself “What if I did them faster?” I gave it a go and went to fifteen fast and then slowed down.

I’ll keep doing the set almost daily and I’ll try to make it slower and cleaner. I have to choose my next goal now. It’s going to be either

200 sit-ups, or

Andrei’s push-ups, or

A ten-K (10 km) run without stops. I’ve just started running a week ago, and man, it’s tough. Haven’t been running for twenty years. At first I couldn’t do more than a few hundred meters before having to stop. Now I’m at roughly 6 km, and having some trouble with my knee. See if it get’s better…

image

Yes!!! Tänään meni 20 leukaa! Aivan mahtavaa! Vähän kyllä huijasin, kun kiskaisin aika nopeasti. Tuli vaan mieleen, että kun toi roikkuminen on niin rasittavaa, että jos nykäisen muutaman alkuunsa vähän vauhdikkaammin (15), ja jatkan siitä sitten, niin varmaan menee enemmän. Ja niinhän meni. 20 on kyllä kaunis luku. Kello on nyt n. 11.30. Aamulla vedin maksimin (16) kahdeksan maissa, ja sitten heitin viiden kilometrin lenkin. Aamupalaksi 200 g mustikoita ja 100 g kaurapuuroa. Sitten gojottamista, yksi taateli ja tangolle. Nyt on hjuva fiilis.

Jatkossa vetelen leukoja edelleen melkein päivittäin, ja yritän hidastaa tempoa ja tehdä puhtaampia suorituksia. Seuraavaan targettiin sitten, mitähän tekis? Vaihtoehtoina olis:

200 vatsaa

100 punnerrusta

10 km hölkkä ilman pysähdyksiä. Oon tässä viikon verran hölkkäilly, ja se on muuten rankkaa. Aluks ei päässy kuin 400 – 800 m, ja meinasin kuolla. Sittemmin oon hidastanu vauhtia sellaiseen matelemiseen, että hävettää saatana. Mutta sitten pystyy menemään pitempään. Tollaset vajaat 6 km menee nyt jaksamisen puolesta ihan hyvin, mutta polvi vittuilee silloin tällöin. Varmaan liikaa istumista mittarissa. Kattoos ny, miten tästä lähtee…

Strategy Update 1

OK, I’m going to make some minor adjustments to my personal guidelines. Here’s a couple of changes.

Calories: 2500 is enough. I mean, if I feel like it. I think I’m already recovered from starvation, so there is no need to focus on getting 3000 – 3500 kcal a day. On busy days I may get only about 1800 kcal, but I’ll aim for 2500 kcal. Of course if I happen to be hungry – which is not common – I’ll eat more. If I have any sort of cravings, I’ll eat first.

Breakfast: Anything between 400 – 800 kcals.

Water: Don’t get thirsty.

Oils: I may have to allow a tablespoon of canola oil or flaxeed oil as medicine for extra omega-3. Still avoiding olive and other oils.

Supplements: Vitamin D during dark season (10 – 40 mcg), B12 (methylcobalamin) for fun. Maybe some chromium too at some point. (A friend said recently that it helped her…)

Raw foodism: I don”t give a fuck about how much is raw anymore. I’ll eat fruits whenever I can and I’ll try to eat some greens every day. And a couple of carrots.

——————————

Nonnii, johan tässä nyt on ahdettukii. Pistetääs vähän kaavaa uusiks:

Energia (kalorit): 2500 kcal saa riittää. Siis jos siltä tuntuu. Nälkähän mulla harvemmin on, mutta tuonne asti vois silti aina yrittää. Ja jos mikä tahansa nyppii, niin aina ekaks kyökkiin etsimään helpotusta. Käytännössä tiskaamaan… Reisussa voipi jäädä jopa tuonne 1800 kcal korville, mutta ei kai siihen kuole.

Aamupala: energiaa ihan mitä vaan 400 – 800 väliltä.

Hörppiminen: mielellään vettä.

Öljyt: voipi olla, että täytyy kokeilla tässä huitasta vaikka ruokalusikallinen rypsiöljyä tai pellavaöljyä (pahaa) päivässä. Tulis sitä omeegaa. Mutta muuten ei niillä läträillä. Ei vaikka ite Perluskooni tulisi pizzaa paistamaan.

Lisäravinteet: No ei ainakaan protskuu… Pimeänä aikana, eli Suomessa syyskuulta huhtikuulle, vois D-vitamiinia napsia (10 – 40 mikrogrammaa). B12:ta vois ottaa kanssa, kun se nyt on semmoista harvinaisempaa herkkua. Kromikin on hienon näköistä, ehkä siis sitäkin vielä joskus.

Raakaruoka: aivan vitun sama. Banaania on kyllä kiva syödä ja muitakin hedelmiä, mutta ei jaksa liikaa miettiä. Tärkkelyksestä se pääosa energiasta kuitenkin tulee. Jonkinlaisen salaatin voisi yrittää joka päivä väsätä. Ja pari porkkanaa kans.

Näillä mennään. Ainakin jonkin matkaa.

 

 

Where Do You Get Your Protein?

Where? WTF? Go fuck yourself you ignorant fool.

The problem with eating plant-strong is not about getting enough protein. On the contrary, avoiding excess protein is a problem that I’ve not solved yet. I hope no one asks me the question above, for I will get mighty angry if one does.

Below is a pretty basic set of my daily fuel. Actually, that’s what I ate yesterday. As you can see, there is over 100 grams of protein. I’d be happy to get something between 45 – 60 grams, anything above that would just be stupid.

Food diary 17th March 2012

Severe protein deficiency my ass.

Nii ettäkö mistä sä saat sun proteiinit? Protskuu?!!! Tajuuksä hei et sä voi elää ilman protskuu ei tuu lihaksii eikä pysy kylläisenä eikä saa naisii!

No tuota viimeistä kohtaa lukuunottamatta taitaa olla melkoista paskanjauhantaa tuollaiset kysymykset ja väittämät eikä voisi vähempää kiinnostaa vastata. Että vetäkää rauhassa protskujauhonne nenäänne ja tunkekaa ne patukat poikittain hanuriinne. Vihaksi pistää pelkkä ajatuskin paksuniskajunttien vauhkoamisesta….